I. Základní ustanovení
Smlouvu lze uzavřít písemně nebo ústně, či zasláním zboží k opravě. Písemnou formou se rozumí zhotovitelem podepsaný doklad o přijetí zařízení k provedení servisního úkonu („Zadání požadavku na opravu výrobku“), nebo předáním zařízení třetí osobě k přepravě za účelem provedení servisního zásahu.
II. Obecné servisní podmínky
III. Omezení ručení zhotovitele
IV. Záruční opravy
1.a) Nebude-li požadavek na záruční opravu uznán zhotovitelem jako oprávněný.
1.b) Neprojeví-li se reklamovaná závada během testování a nebude-li ani zákazník schopen závadu viditelně před pracovníkem servisu předvést.
1.c) Je-li příčinou závady nedodržení pokynů v návodu k použití/uživatelské příručce k zařízení od výrobce/distributora/prodejce nebo používání neoriginálního příslušenství.
1.d) V případě, že při uplatnění záruky zákazníkem byla stejná závada způsobena znečištěním, vniknutím kapaliny a jiné formy oxidace nebo mechanickým poškozením, záruka nebude v tomto případě uplatnitelná. Dále zákazník nese veškeré náklady na opravu. Servis má právo účtovat tento úkon jako hrazenou diagnostiku závady.
1.e) Je-li na reklamovaném zařízení porušena či odstraněna pečetní plomba zhotovitele, případně s ní bylo manipulováno.
1.f) Záruka nebude uznána, jeví-li reklamované zařízení známky jiného servisu/pokusu o opravu/servisního zásahu, než který byl proveden zhotovitelem.
1.g) Nesouvisí-li příčina reklamované závady přímo s prací provedenou na zařízení v rámci reklamovaného servisního zásahu, a to dle textu provedené práce, výkazu účtovaných položek a protokolu o opravě.
1.h) Z dalších důvodů vyplývajících z platného znění servisních podmínek zhotovitele.
V. Cena za servisní úkon
VI. Zápůjčka náhradního zařízení
VII. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 26.2.2021
Náměstí 21/23
Velké Meziříčí, 594 01
Po-Pá: 8:30 - 17:00
So: 9:00 - 11:00
Prodejna: +420 731 320 000
Servis: +420 731 000 062
servis@vmtechnology.cz
obchod@vmtechnology.cz